עיצוב כרטיס ביקור עסקי בקלות דרך האינטרנט
כרטיס ביקור עסקי לעיתים קרובות מהווה גורם המפגיש בין הלקוח לחברה ומעביר מסר מסוים ללקוח. המסר אותו תרצו להעביר ללקוח בעל חשיבות גבוהה, כיוון שבעל יכולת להניע את הלקוח לפעולה ולהפיכו מלקוח פוטנציאלי ללקוח חדש של העסק. לפני הזמנת כרטיסי הביקור כדאי לערוך חשיבה מעמיקה ולהשקיע את הזמן הנדרש לעריכת מסר שיווקי נכון ויעיל. על המסר להיות ברור ומעורר עניין.
אילו פרטים נהוג לשלב בתוך כרטיס הביקור?
-
שם העסק – כתיבת שם העסק על כרטיס ביקור תורם למיתוג עסקי. מלבד לתרומתו ביצירת מיתוג עסקי לחברה, חשוב לספק מידע ללקוח באיזו חברה מדובר. כדאי לכתוב את שם החברה בצורה ברורה ומודגשת.
-
לוגו החברה – לוגו, הוא חלק בלתי נפרד ממהות החברה ונועד לסמל ולייצג את החברה ללקוח. חשוב מאוד לשלב את לוגו החברה במקום בולט ופרופורציונלי לשטח פנים של הכרטיס. לוגו קטן מדי אינו ישפיע על תפיסת הלקוח ואינו ייחרט בזיכרונו.
-
פרטי יצירת קשר – כדאי לכתוב מספר דרכים ליצירת קשר עם החברה, כגון: מספר טלפון, מספר נייד, דואר אלקטרוני, פקס. חלק מחברות משאירות מקום פנוי על גב כרטיס הביקור למקרה בו יצטרכו להתחלק עם פרטי התקשרות נוספים אשר אינם מופיעים בכרטיס.
-
כתובת – חשוב לציין את כתובתה הפיזי של החברה המעידה על קיום החברה. במידה ומדובר בעסק וירטואלי, כדאי להבליט את כתובת האינטרנט של העסק. תוכלו להוסיף אלמנטים עיצוביים ליד כתובת האינטרנט עלך מנת למשוך את תשומת ליבו של הלקוח אל כתובת האתר ולעודד את הלקוח להיכנס אליו.
עיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים
כרטיסי ביקור מיוחדים זוכים לחשיפה גדולה יותר ותורמים בצורה משמעותית יותר לחיזוק מיתוג העסק. חשבו כיצד החברה שלכם יכולה להפוך את הכרטיס מעוד סתם כרטיס עסקי משעמם ורגיל לכרטיס ביקור שיוצר באזז ועניין בקרב הציבור. נוסף על כך, עיצוב הכרטיס צריך להתאים לתחום העיסוק שלכם ולמיצוב. אם תשמרו על תיאום והלימה בעיצוב מוצרי הפרסום של העסק שלכם, תוכלו להשיג חשיפה רחבה יותר. כך למשל, אם לפני שבוע חילקתם פליירים בעיצוב מסוים, והפקתם כרטיסי ביקור עם קווי עיצוב משותפים, ברגע שהלקוח יחזיק בכרטיס הביקור הוא ייזכר בפלייר שקיבל קודם לכן. משמעות הדבר – עשיתם את העבודה.
הפקת כרטיס ביקור איכותי
כרטיס ביקור איכותי יניב "פרות עסיסיים" יותר בעתיד מאשר כרטיס שהודפס על נייר דל איכות. הדפסת כרטיס ביקור על נייר איכותי מבליטה את הכיתוב ושומרת על איכותו לאורך זמן. לקוחות פוטנציאליים שמחזיקים בכרטיס ביקור איכותי, משליכים את דעותיהם על העסק שלכם, לכן כדאי ואף רצוי להשקיע בהדפסה איכותית של כרטיס הביקור שלכם.
כרטיס ביקור דו לשוני
כאשר אתם נוסעים לחו"ל לפגישה עסקית, כנס או תערוכה, וודאי תרצו להיאזר בכרטיסי ביקור שיכלולו את כל הפרטים בשפה האנגלית (או בכל שפה אחרת). כדאי לא לשלב את שתי השפות בכרטיס ביקור קטן אחד, ולהפיק כרטיסי ביקור נפרדים בשפה האנגלית. אך אם בכל זאת, החלטתם כי ברצונכם לשלב את שתי השפות בכרטיס אחד, ניתן לעצב כרטיס ביקור דו לשוני, במקרה כזה, תוכלו להשתמש בשני הצדדים לשפות שונות. בדפוס דיגיטלי גרףאור ירושלים מחכים לכם מגוון עיצובים לכרטיסי ביקור דו לשוניים. כנסו ועצבו בעצמכם!